Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, June 23, 2011

Maman deman dan mama rasa nak demam jugak...:(

السلام عليکم

Update blog ngan sepantas kilat. Maman demam dah 2 hari dan ari nih makin teruk...
so sebagai ibu mama risau dan terus ambik half day hari nih...
skrg berdesup siapkan keja [masalahnya keja banyak tahap gaban dan mama pening]
dan akan cuba berdesup pulang utk tgk keadaan maman yg dikatakan lembik dah ngan muntah... hhhuuu... sian anak mama..

Ps: buat yg berminat tempekkan link kat entry sblm nih.. terima kasih diucapkan.. sebenarnya mama hanya nak rajin2 kan diri promosi blog kawan2 yg sudi menjengah blog mama semasa ikut segmen BA sebelum nih... so gamaknya terpaksa tertangguh seketika sebab emengency hal nih... tunggu ye.. insyaallah bila maman dah ok dan mama akan cuba curi2 masa promosikan blog kawan2... diharapkan kawan2 juga sudi promosikan blog mama ye... dddddaaaaa...

**anyway mama posa hari nih... tp cam nak kena batal posa je.. hhhuuu... pening mak nih..
♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥


 

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

Mama yana, bila anak sakit gitulah yang berlaku..
kita pun rasa nak demam sama..
molek kalau mama yana buka puasa..
kesian pula..

sunat kan??

insyallah.. if sampai ayu nak teruskan gak berpuasa.. moga2.. amin

NM02 said...

tak larat bukak aje pose tu...


hahaha... tanduk dua atas kepala. tak baik betul kan ai ni

miloais said...

kesian anak uols tu.... jelum kepala ngan air asam jawa elok gak tu...
dan kena banyak minum air kosong

moga cepat sembuh uols berdua ye!

Kakzakie said...

Alahai kesiannya maman.

Kakak dapat rasakan macamana rasa kalau anak tak sihat. Tidur pun tak lena kan. Kalau dia tidur pun kita kena jenguk selalu bimbang panasnya naik.

Cepat sembuh ye sayang...

cheqna said...

alahai siannya
take care kak

eelobor said...

take care yer....sian ngan maman & mamanya. papa kena buat semua kerja umah eh? huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...