Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, June 28, 2011

Mengapa ada benci

السلام عليکم




Bila kita benci atau tak suka kat seseorang...
Adakah akan terpamer ketidaksenangan kita pada org itu pada wajah...
Adakah bahasa tubuh kita akan automatik akan mempamer ketidaksukaan pada dia...
jika benar... maka senangnya nak pamerkan ketidakpuasan ngan DIA..

Tapi bagi menunjukkan ketaatan dan kesetiaan...
Tidak semudah itu bukan...
Akan ada riaksi ketidakpercayaan pada kata2 malahan pada bahasa tubuh..

Pelik dan ajaibnya kejadian ILAHI ini
Macam2 cara utk menolak...
Sedangkan ianya adalah terbaik utk semua umat

Mengapa ada benci..??
Hati mengapa ada benci..???
Laknat kamu ya menghasut aku...
Benci KAMU..


Nukilan hati mamayana-2011.


♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥

6 comments:

ajumohit said...

bukan mudah utk menjaga hati semua pihak kan, kita harapkan sesuatu yg baik ttp klu dia tak boleh menerima, kita redha

mama maman said...

Aju: hati sakit bila benci kat org... tp mengapa pulak sakit hati jika dia jugak benci kat kita... hhhhuuuu.... ego kah..???

Kakzakie said...

Rasa benci dtg mesti bersebab. walau di pujuk hati tapi kalau dah benci susah jadinya....

mama maman said...

Kakzakie: tah la kak.. makan diri gak kan kalu dok benci nih... hhhuuu...

eelobor said...

Jangan Ada Benci - Casey

mama maman said...

Aduh.. lagu ada memori tuh...:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...