Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, June 28, 2011

Heart Beat Mama Yana Kecundang....

السلام عليکم

HB mama dah lama dah mama tepek kat sini...
tapi bila hasilnya kureng lumayan dong... hhhuuuu..
Bukan nak merajuk tp rasa sedih arr... dah hampir 2 bulan kot mama join HB nih... 
hasilnya sekarang hanya RM0.40.. nape eks..???

Tp bila difikir2kan... ada la jugak kan dr takde.. hhheeee....
Nasib la kan... rezeki memasing... BE pun sama.. tak bergerak2.... keh..keh...
Liat eks rezeki ikut ini... tp mama takde la nak bereti nak berblog nih....
satu terapi rasanya berblog nih.... Biar arr dia nak ada ke takde ke.. kheeennn...

janji kita happy kan kawan2...:)




7 comments:

eelobor said...

janganh di pikir sangat, nanti tawar hati nak menulis blog. apapun suka baca kat sini sebab santai. tunggu mamayana terjah & promosi blog Sekadar Berkongsi jer nanti.... huhuhuhu

mama maman said...

tunggu... hhheeee...

Suliana said...

hmm. samala .. HB saya pun mcm tu juga, mcm tak berbaloi je pasang benda ni. rasa nak buang je, semak blog pun ada. nuffnang je ok :-)

mama maman said...

Suliana: ok gak la kalu nuffnang ok.. ni kita cam slow je... tak gerak2.. maleh nak tgk.. biar je la.. hhheee

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

betul ler ckp u tuee...saya dah dkt 1 tahun tempek kat blog saya tapi tak sampai 1 hinggit pun lagi...

zaidah said...

setuju ngan mama...yang penting kita dapat ramai kawan...

mama maman said...

BSB: mmg xbergerak2 kan.. hhhuuu... menyampah lak...:)

Zaidah: xpe la kan.. kawan lagi baik kan... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...