Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, June 1, 2011

WW for 1 june 2011

السلام عليکم





♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

10 comments:

Kakzakie said...

Oh... tukar sports rim ke? Kakak punya kereta orignal beli macam mana itulah sampai bila-bila. Kalau hubby memang itu hobby dia...

cheqna said...

ouh..tukar baru erk...

mama maman said...

kakzakie: tukar masa buat servis sblm blk kg ari tu... maklum la tayar dah botak dah.... tu hubby yg cucuk nak tukar... kalu kita janji dpt bergerak dah kira syukur... tp sport rim pilihan sy... kan keta sy... hhhaaa...

mama maman said...

chegna: br tak br gak arr... dah sebulan dah kot... hhheee

wahida said...

keta saya jugak la tak bertukar sport rim...huhu...

mama maman said...

wahida : tukar pun pasal nak tukar tayar... hhheee...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

cantik nyer rim baru ekkkk...mesti mahal nie..

mama maman said...

BSB: cantik ke..??? teruja gak masa pilih dulu... hhhheee...
takde la mahal... biasa2 je...

eelobor said...

ada duit lebih, apa salahnya nak tukar ikut kehendak hati & kemampuan kita. bagi saya pakai stendet jer sbb tak mampu. huhuhuhu

mama maman said...

hhheee... mmg nak stick ngan standet tetapi... rim 2 dah karat la... rumah kita takde tmpt parking yg berlindung... sian keta asyik kena panas dan ujan... tu yg karat tuh... pasai tu jugak la tukar... hhheee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...