Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, June 7, 2011

Cherating Nan Damai - Day 1

السلام عليکم

Kami bertolak dr rumah dalam kul 9.00... sarapan plus cuci keta nan kotor... hhheeee... keta berkilat baru seronok berjalan kata papa... wwweeee...


Sepanjang jem tuh... seronok gak tgk banyak keta lepak kat tiap2 perhentian... banyak yg konvoi kawin je la... pastu kami ada berhenti isi myk... banyak betul keta saga... papa ckp tuh semua geng saga nak gi gambang tuh... papa pun ada gak diorg ajak tp malu la.. keta papa tak canggih mcm mrk... patut la pg td dok usha keta dia dan papa ada tanya mama nak gi naik keta papa ke keta mama..?? rupanya ada konvoi keta saga... hhheeee.... lupa lak nak ambik pic....

Satu lagi geng yg kitaorg jumpa ialah geng toyota wish... seronok maman tgk... sibuk ckp 'mama.. cun tuh keta wish turbo tuh' hhhhaaaa.... turbocor je la tuh.... keh..keh... mmg maman minat keta wish...
alahai... lambat lg la man kalu kita nak sambar sebijik.. kot2 tunggu maman je la nnt beli yek.. kuang..kuang..
[tak tau nak rompak bank mana nak sambar wish sebijik... hhhheee]

Nasib kami agak baik... ada chalet kosong... sambar cepat2... keh..keh... dpt betul2 mengadap pantai... mama sibuk arr ckp nnt mlm kita buka slading door... boleh tidur ngan udara pantai berhembus ke bilik kan... hhheee... papa ckp.. ye le.. nnt sedar2 ada tah sapa2 tidur sebelah... keh..keh... takut mak tau...












♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥


 

2 comments:

miloais said...

bestnya main2 kat tepi pantai...
lama dah tak cuti2 ke kuantan....

mama maman said...

Miloais: best... mmg best... tenang sungguh dok sana tau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...