Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, June 7, 2011

Kami bercuti-cuti Malaysia.... Cherating Nan Indah

السلام عليکم


Ada tak kawan2 terfikir... kat mana la kami ni sesat berjalan... hhheee... bercuti... kannn... [mana ada wei org kesah hal kau yana..ahaks... Ado aku kesah...:)]

Yg sakit kepala merangka edisi perjalanan percutian ini ofcourse le mama kan... papa relax je... dia idok ingat pun aniver kami tau... koyak tau hati mama.. hhhuuuu...

Tpkan mama tetap nak jugak bergumbira... nak mengumbirakan bujang nan seorang tuh... tak kira.. nak bercuti gak... [majuk konon.. org tak kesah pun...hhhuuu]
Bila majuk2 sure la org tuh ikutkan jugakkan...

Mama dtg keja ari jumaat hari tuh pun umpama catat kedatangan je.. sedangkan yg banyak dalam kepala otak hanyalah mencari2 jalan nak bercuti... godek2 google pasal percutiaan.. hhhuuuyyyoooo.. mencabar iman betul la kan... hhhuu... terus call papa dan cakap... Mama : 'Papa... mama dah decide.. mama nak gi CHERATING titik'  Yesss... cherating... belum pernah gi pun... hhheee...

bersiap sedia ye... kami nih nak berlepas ke alam nan indah... hhheee...



♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥


 

6 comments:

NM02 said...

kalu ke cherating, suker stay kat lagend, kalu ke teluk cempedak suker stay kat hyatt regency. mmg terbaik!

najwa's said...

nak ikuttttttttttttttttt... ;p

mama maman said...

NM02: masalahnyer kami selalu last minute punya planning.. hhhaaa... redha je chalet2 murah.. janji tak tido dlm keta atau masjid... keh..keh..

mama maman said...

Najwa: next time ye... dah balik dah nih... hhheee...

cheqna said...

selamat bercuti mama
enjoy k=)

ariana's said...

Selamat bercuti..Kemaman mmg best..dekat dah ngan umah akak tu..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...