Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, April 29, 2014

Medical Leave

Assalamualaikum...

Apa khabar uols.. tuan blog tak sihat start ari jumaat (rasa dedap2 badan.. dah start bersin2.. -gud sign for mc kannn..bos please take note.. hahaha)

Hari sabtu semakin teruk -  bateri weak.. kena tidur dulu barang sejam dua baru kuat bergerak.. kalu tak mmg tak larat.. kerja tido jew.. anak suka la mama tidur.. dia boleh konker tv dan buat sepah sesuka hati.. huwa-huwa

Tp malam tuh.. sempat lagi kuar cari pasal (papa yg ckp.. haha) mmg cari pasal la.. papa ajak ke putrajaya.. katanya byk kereta2 berkumpul kat masjid putrajaya.. ada autoshow katanya.. dlm hati mama.. 'aduhai malasnya la..' 

"apa kata ke shah alam jew papa.. gi jenguk2 langsir kat jakel..??" itu dia isihati wanita berbunyi.. haha kan dia ajak kita kuar cari pasal kannn.. kiki

"bangi boleh tak.. papa hari2 kat shah alam.. bohsan la.."

"mak ok jew"

See.. mana2 pun boleh asalkan gi cari pasal.. haha

Dan kata2 utk jenguk2 tuh takleh pakai sgt.. terbeli jugak.. aduhai.. susah hati wanita nih.. kalu dah terbekenan mesti beli kalu tak hati takde senang.. korang faham tak hati wanita ini..?? hahaha

Ingat dah dpt langsir kita akan ok... tgk2 Ahad pun sama.. dan semakin teruk.. hidung tak berhenti2 mengeluarkan cairan dan terasa tekek perit sgt.. nak demam pulak dah.. mmg telan ubat dah ok.. tp cam tak jalan pun.. nak kena melepek kat sofa barang sejam dua baru kuat.. 

Nafas cam dah nak semput dah.. cairan pun pekat tak ingat.. aduhai.. malam utk tidur lena me kena telan ubat batuk.. baru rasa lega.. sedangkan bukan batuk pun - bahaya eks..

Dan terpaksa la hari isnin me ambik medical leave.. kepala berat.. hidung berair tak henti dan yg paling menyusahkan ialah.. me kena tidur sejam dua utk badan kembali segar.. mana boleh buat gitu kalu kat office.. kannnn

Lagipun mmg kena gi klinik... ubat yg ada kat umah tak mendatangkan hasil yg positif.. huhu.. dan bila dpt ubat dr klinik.. terus rasa lega.. hhhmmmm.. badan pun reti nak rehat eks.. 

:)


1 comment:

Mar Mansor said...

tak sihat, g klinik amik MC..keje tak akan habis..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...