Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, May 17, 2011

Cite Citu Balik Kampung

السلام عليکم

Alhamdulillah selamat sampai ke tempat dilahirkan dan dibesarkan serta selamat kembali di tempat mencari rezeki... Terlerai sudah rindu dan berputik balik rindu... hhheee...

Percutian kali nih.. takde lepak2 kat pantai pasal balik pun kami tak dapat berkumpul semua... hanya sebahagian je... memasing ada urusan... tp bestnya kali nih... kami jejalan ke belah sana... belah siam... hhheee... kebetulan adik nak bawa kami... so jadi je la kan... maklum la hubby mana pernah gi sana... mama pun sekali dua je pegi... kami gi ke Mudok, selatan thailand.... pegi tanpa mengunakan apa2 pasport.. harem punya.... keh..keh...

posing dulu


tu dia... pekan mundok... naik sampan dalam 5minit je kot...

poyo ini org... hhhaaaa


org tak ramai pasal bukan hari nat (besar)



kreatif kan...

beras


berlari2 lagi budak nih


peace yo..


bodyguard maman

hasil belian kami...hhheeee

pandangan dari belah mudok

syok maman

ingatkan budak nih takut naik sampan rupanya dia suka lak....

tgk apa yg maman kelek tuh... big spiderman.... hhhaaaa...

seronok sesekali berhabis duit kat sana... murah sungguh... cuma bukan hari besar dia... so banyak org tak berniaga... dalam tak banyak berniaga pun habis gak kan... keh..keh... 




 ♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

12 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam mama yana

wah!!!!!!!!
kalau lah ayu ke sana, sure ayu macam kamu..
jadi pendatang asing..
syoknya..
belanjer murah2....


kadangkala tumpang suka bila kawan2 pi luar negara... hehehehe...

missdora said...

wow ! best.. :)

mama maman said...

Ayu: selamat malam dear...

syok gak la sesekali shopping... hheee... sedangkan niat sekadar nak jejalan je... hhhaaa

Missdora: syok tau.. hhheee

Lizan said...

amboi2..bergelak ketawa dapat jadi pendatang haram sekejap ya... maman tak takut sungai eh...yang mcm bantal tu bantal kekabu ker..

eelobor said...

dah tergambar pun keseronokan tuh...

mama maman said...

Lizan: seronok jadi pendatang harem kan... hhhaaa...
ingatkan maman takut gak.. gerun gak takut dia taknak naik.. kalu dia taknak naik makanya tak dpt la nak kesana kan... hhheee

mama maman said...

Lizan: diorg ckp bantal kekabu tp rupanya bukan... hhheee...

mama maman said...

Eelobor: mmg best gi sana... demo ada rajin gi ko..??? hhhhaaa

Gen2Merah said...

salam kegembiraan walau d mana jua kita berada... salam ukhuwah ya kak... salam prsahabatan

mama maman said...

salam Gen2Merah... salam kenal dan persahabatan.... :)

Nieza Ishak said...

mmg murah yerk seberang sana ..
murah banyak ke murah sikit ???

mama maman said...

Nieza: murah byk.. sluar jean tu blh dpt rm10-15 je.. bayangkan je la... hhheee...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...