Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, May 12, 2011

Mode: cuti

السلام عليکم

Takde hati nak buat keja... takde hati nak buat entry... takde hati nak bercerita.... dalam minda hanya..... cuti..!!!!.

Jom main teka teki nak.... cuba tgk pic nih dan cuba teka empunya kaki siapakah ini... hhhaaaa

kaki sapa la berbulu2 nih eks...????

teka... teka.... tp takde hadiah arrr.....


+



+



+



+



+




+





+





+





+

teringin nak bagi surprise sampai entry part 2... tp ada yg perli lak... [dok gitu...]



kaki maman plus extra kaki sapa2 tah.....



Ps: dah besar dah kan kalu ditengokkan kaki tuh.... wahai anakku... terasa seakan baru mama pegang maman masa lahir dulu... skrg dah besar dah... bila la maman nak dpt adik nih kan.... hhheeee...[berangan le... kecuali kena berkorban utk setahun melepek tak bergerak... hhhuuuuu]




 ♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

4 comments:

Lizan said...

kejap jer anak membesar kan..tak perasan masa berlalu..nanti tahun depan maman ada adik..confirm! jgn sedey2 naa

mama maman said...

Lizan: kita pun makin tua kan... dulo2 mana pernah terasa tua... skrg bila tgk bujang tu.. terasa cepat masa berlalu... hhheee...

pasai adik dia tu.. nnt2 la... hhhaaa

eelobor said...

maman dapat adik? huhuhu....tahniah

mama maman said...

Eelobor: belum apa2 pun lagi... hhhaaa.... masih difikir2kan dan masih ditelek2kan... hhhaaa... mcm ahli nujum noi...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...