Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Sunday, May 29, 2011

Tangan panas

السلام عليکم

Dua tiga hari lepas, kawan tegur... tangan mama yana kelihatan sembab dan mmg mama yana sendiri rasa tangan kanan mama yana panas....mungkin sebab banyak pengerakan atau ada ke sebab2 lain ye..?? maklum la tangan ni patah 3... ada skru dan plet besi...

Memang hari2 guna... mama yana guna tangan kanan utk buat keja... tangan kiri agak sejuk berbanding tangan kanan. Kawan nasihatkan mama yana rest sikit guna tangan kanan nih... tp sekarang lak keja banyak sangat.... bukan reti dok diam kan... camna tu..?? Perlu ke pakai sarung tangan..?? takut tak tahan aircond.. tu yg tangan panas kot... mmg ada sesekali tangan ni kram... selalunya lari dari tempat sejuk dan rest sekejap... dia akan ok.... urut2 gak... letak minyak panas eks...

Susah kan bila nikmat sihat semakin meninggalkan kita... umur dah meningkat...

Ps: nak kena ambik pil2 tambahan kot..?? apa yg bagus eks... tp taknak la mahal2.. tak mampu lak kann...

pic dr google.... lawa nya tangan dia kann...

♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥

 

4 comments:

maya amir said...

kene sapu minyak panas slalu laa ek? time ujan2 sakit tak yana? take care tau!

eelobor said...

pic gambar tangan tuh dah lawa tapi kuku tuh panjang sangat. jangan pula mama maman simpan kuku cam gitu eh...tak cantik tau. tak sesuwaeiii

mama maman said...

Maya: myk panas mmg selalu ada.. berbau ngan myk panas je i ni... hhhaaa

mama maman said...

eelobor: mmg la takde simpan kuku panjang.... mungkin masa muda2 suka kot... tp bila dah kawin dan kena wat keja rumah nih... mana blh nak kuku panjang.... hhheee.. tp tgn sy mmg tak lawa pun waiman berkuku panjang... hhhaaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...