Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, May 18, 2011

Retis Bujang dari Ganu - kena tangkap sbb pecah rumah

السلام عليکم


Seorang artis bujang berasal dari Terengganu diberkas polis kerana kes pecah rumah, dadah turut ditemui bersama ketika ditahan. -BuletinTv3



Siapakah?? nak speku Zizan tidak mungkin sama skali....

PS: ptg2 gini bergosip best tau... sapa eks... tolon jawab... nak tau nih...


♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

opsss...

mmg panas nie..
ayu nak teka siapa eik??
maklumlah.. lihat tv pun sesekali jer.....

hehehhehe

mama maman said...

tu la dia... gosip eks... mmg smpi sekarang menjadi tanda tanya... hhheee... wait n see... esok lusa sure tau punye...:)

maya amir said...

sape ye..sape ye..adehhh slalu kuar cite mcm ni yg buat tensen sbb nk sgt tau sape artis tu..sbb nk bergosip kat opis..keke

mama maman said...

tu la dia.. blm tau lagi.. smlm ada kuar tv tp muka tutup... putih orgnyer...hhheee

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

siapa ek? suspen jerrrr nieee..

mama maman said...

BSB: blm tau lagi.. penat dah speku... hhheee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...