Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, May 12, 2011

Satu phone call yg buat Mama Yana terkedu...

السلام عليکم

Bila dapat call yg nombor tak kenal mmg berderau darah... ngak tau nape.... [kalu ada pun takleh cite... rahsia.. hhhaaa... ye2 je kan..]

Rupanya kawan lama... dia tgk gambar maman kat FB... katanya... dah besar dah anak mama nih... hhheee...
tu ok lagi... ada ke dia tanya... 'kau sekarang ngan suami yg mana..?? yg baru ke..???'

Aik... bila pulak mama yana ada ura2 nak tukar suami..??? Boleh ke..??? hhhaaaa.....

Tu la pertanyaan yg buat mama terkedu... dan sampai sekarang teringat2... macam pita rakaman lak... hheee

Ps: hidup berbagai dugaan... tapi belum tentu bahagia jika kita terlalu memikirkan yg lebih baik... sedangkan kita sendiri tak pernah jadi terbaik....

pic from google




 ♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥




 

5 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam ziarah kpd tuan belog...

mama maman said...

Salam...

mekasih kerana sudi jengah blog mama yana... :)

eelobor said...

terkedu gak,....huhuhuhu

mama maman said...

mmg sampai sekarang teringat2... aduh.... nih kes saida nak cerai pasal ada pakwe lain la nih... tak pasal2 bersangkut lak ngan mama... hhhiiissshhh... mudah betul eks gosip lekat kat hati kwn mama yana nih kan...

Madam Sooyaree said...

Heheheh... gossip tu! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...