Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, September 12, 2011

Maman Gud boy

السلام عليکم

Sapa nak puji jika bukan ibu sendiri..?? hhheee...

Solat main2 maman.. tp pendedahan ini bagus utk dia kenal solat.. betul tak..??



Bacaan dia kuat sungguh...kalah papa

Ps: sila abaikan kekemasan bilik tuh.. biasa arr.. bilik bujang.. hhheeee




 

6 comments:

eelobor said...

elok lah tuh....dah besar pun. dah boleh tahu beza tuh yang mana baik & buruk

ahkakbatik said...

betul....pendedahan tu bagus... somi kaktek kena rajinkan berjemaah sebagai contoh pada anak-anak.... pelajaran untuk kita gak kan... takkan nak baca surah 3 kul je tiap kali jadi imam... hehehee..

ariana said...

Moga Maman jadi anak soleh..:)
yg bestnya..sambil solat pun masih tersenyum tu..hehe

mama maman said...

eelobor: dah besar panjang dah kan.. hhhuuu..

mama maman said...

ahkakbatik: betul tuh.. setuju.. hheee

mama maman said...

Ariana: senyum siap blh buat peace bila dia perasan mama ambik gmbr.. hhheee..
mama dia pun sengal eks.. hhhaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...