Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, September 19, 2011

Apa anda lakukan jika anda tak boleh lena di malam hari...??

السلام عليکم

Masalah nih selalu terjadi pada mama... mungkin stress.. makanya terganggu waktu lena mama.. sedangkan esok hari harus bangun awal dan bekerja.. hhhuuu... mengeluh kan..

Cuba macam2 dah... try baca yasin.. tp tak gak lena.. buka lappy lastnya.. bagus betul kan.. hhhaaa...
Komen kat blog kawan2 tengah pagi2 bute.. hhhaaa.. sure terkejut member.. keh..keh... what to do..

Dalam kul 4 or 5pg.. br rasa nak lena.. tuh pun terkejut balik ngan maman.. tiba2 masuk bilik dan tido sebelah mama.. hhhuuu.. terkejut ai tau..

Pagi tadi dalam mamai2 bangun kejutkan papa dan maman... mengantuk sungguh.. tp terus siap pasal kena kuar awal.. kereta papa still kat umah MIL.. kena hantar papa dulu.. maman cam liat siap cam mama dia...:)

Sekarang masih dalam kondisi mengantuk tp keraskan bijik mata ngan minuman panas.. huruhara sungguh..
Baru merasa camna org yg keja malam camna.. hhhuu.. tp org keja malam siang tidur.. ganti balik apa yg dia tinggalkan smlm.. nih siang malam berjaga.. boleh sampai kepetang ke..?? Kita sama2 tgk nak..??


6 comments:

NM02 said...

eh, sama la.. saya pun dua tiga hari ni jadi mcm tu

mama maman said...

NM02: penat kan.. nape la jadi gini..:(

msredcheesecake said...

mari kita cuba belajar pisahkan diri dgn problem punca stress waktu nak tidur... jgn dibawa problem tu ke katil...

mama maman said...

msred: suka sgt jika dpt tidur ngan lena.. hhhuuu.. nikmat sesungguhnya nikmat..:)

Citarasa Rinduan said...

kak ayu , akan mandi dgn air suam, pakai stokin.. compom lena semula.

mama maman said...

Kak Ayu: kalu lena tu.. alhamdulillah.. selalunya try mcm2 cara.. tp bab mandi mlm nih tak pernah try lg.. mungkin blh cuba mlm nih.. mekasih ye..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...