Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, September 7, 2011

Hapus Dosa??? | Skrg selsema+batuk+kulit gatal2...

السلام عليکم


plastik ubat+kuih raya tak jadi gi office


Semalam tido tak lena.. hidung ketat.. batuk tak lepas.. gatal2... [penat nak mengaru dah...]
Dah nak lelah dah smlm... tak tahan terus pagi2 gi ketuk klinik nak minta ubat.. dapat ubat dan m.c.

Sat lagi pengsan...+___________+

14 comments:

kakcik said...

Bila tak sihat, tidur pun tak lena. Semoga cepat sembuh.

mama maman said...

kakcik: tu la.. tak lena tido.. menafas pun sekat2.. hhuu.. moga2 rasi la ngan ubat nih.. nak sihat taknak sakit.. hhhuuu

mamaNoriz said...

ala cian nye...

byk rehat dan minum air masak byk2 k...

tak dpt beraya sgt la kan...

Kakzakie said...

Ujian Hari Raya. Kena sabar. Kakak doakan moga dah makan ubat boleh kerja esok...

mama maman said...

Noriz: insyaallah.. doakan cepat2 sihat eks.. cam tak larat dah nih..:(

mama maman said...

kakzakie: mmg kuatkan semangat gak nih.. keja byk tuh.. nak kena sihat gak nih..insyaallah.. mekasih kak..

ajumohit said...

Mmg musim skrg ni, smg cpt sihat ye

mama maman said...

aju: ye kot kann... td pun ramai org kat klinik... mekasih ye...

eelobor said...

bila dapat mc ter???? huhuhuhu

mama maman said...

eelobor: pensan arr... dodo..hhhuuu

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

semoga cepat sembuh..

mama maman said...

BSB: mekasih..:)

wahida said...

masa raya ni mmg ramai yg tak sihat...

cepat sembuh yer...jgn skip mkn ubat tau!!

mama maman said...

Wahida: mekasih dear..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...