Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, September 12, 2011

Mama yg Moody..!!!

السلام عليکم

Hari isnin.. biasa arr.. huruhara sikit.. tp ada improvement sikit.. sampai office agak awal ari nih dan blh bertegur sapa kawan2 office.. kalu tak.. mama msk office lewat dan muncung memanjang.. takde tegur2 org dah.. org tegur pun senyum buat2 je.. [teruk kan mama nih.. moody tak semendang]

Nak berupdate blog pun takde semangat.. hilang nak cite apa.. cuma seronok membaca entry kawan2 je.. kalu update pun cam update lepas batu ditangan je.. suka suki letak tajuk sesuka hati.. hhhaaa.. cuba kawan2 perhatikan entry sebelum nih.. tak semengah kan..??? tah la.. hilang mood lepas raya nih.. ni pasal kereta kesayangan mama la.. berkemungkinan harus difikirkan utk let go.. teruk benor 'makan' duit utk maintained nyer.. sakit poket tau... jiwa parah... hari2 papa dok bercerita pasal 'parah'nyer kereta tuh menyusahkan kami.. sayu hati.. sakit hati..

Mana lagi nak cari keta yg murah dan cukup bagus utk kekal sampai kita habis bayar..??? hhhuuuu.. parah..parah.. lagi2 kereta nasional kan..??? cukup bagus utk membantu rakyat dengan harga yg munasabah dan utk rakyat berjimat kan..??



Harus mengucapkan 'good bye buat savvyku'. Jasanya memang terkesan dihati tp mama dan papa dah tak mampu nak jaga dia lagi. 

Papa cakap.. dr dok servis kalah kereta honda, baik kita terus sambar kereta honda je.. tahan lama.. kot2 sampai kita pencen.. takyah pening2 lagi.. betul ke kawan2..?? hhuuuu...

Ok la.. bai-bai.. mekasih kerana sudi baca entry mama nih tau..




 

Cute apa.. cuba klik.. lagi banyak yg menarik tau..!!!

10 comments:

NM02 said...

dah dengar banyak komplen pasal kete ni...

mama maman said...

Nmo2: kereta utk org kaya2 je tuh..

ajumohit said...

saya pengguna savvy, mmg ye pon mamayana, aritu servis kene 600, peh tu tukar lagi kene rm700 terus ok smpi arini, jgnla dia buat perangai lagi

miloais said...

iols a bit moody jugak
sebb kepala meyong dan gastrik dari pagi tadi!

mama maman said...

Aju: sekejap je oknyer.:(
pening nih.. mungkin kena kuar bajet dlm 2-6k.. mana nak cr.. hhhuuu

mama maman said...

miloais: sian nyer.. mkn ubat dan dodo je.. rehat tau..

eelobor said...

murah rezeki, tolak savvy sambar honda terrrr. dasyat beb, saya x mampu...cuma pakai kereta nasional jer. biarpun banyak masalah tp itu jer mampu.

oooo...itu la gambar kereta kesayangan mama eh?

ahkakbatik said...

kaktek moody je dengar keta murah tu keta nasional...
keta murah kt msia... kalau kat sini takde harga dah keta macam tu!
rega dia kalau kt sini dapat honda accord taw!!.. keta baru!!

mama maman said...

eelobor: br dlm perancangan... setiap saat berubah mengikut bajet dan kepentingan.. hhhuuu... xtahan la asyik emo pasal keta nasional nih.. berkedut jugak muka tau.. hhhaaa..

bkn arr pic keta mama tuh.. bayangannya begitu la.. hhhaaa.. mana blh tayang nnt ramai peminat mengejar.. ahaks..

mama maman said...

ahkak batik.. tau takper.. sakit jiwa je kan.. keta mahal kat sini jd murah kat sana.. dah tu byk lak pilihannya.. hhhuuu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...