Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, October 23, 2013

WW | Seriau

Assalamualaikum...


baca kat SINI seriau terasa dihati.. gerun sungguh tengok pic tuh.. apakah dah takde hati perut ke manusia sekarang.. apa salah anak gadis ini..?? tergamak eks buat gitu.. apa lelaki itu tiada adik beradik atau saudara wanita.. ibu dia kompom wanita.. tergamak sungguh.. huhu





Perhatikan anak2 kita yer kawan2.. minta dijauhkan lagi peristiwa seumpama begini berlaku lagi kat mana2 anak kita.. Ya allah.. mengigil tgk pic tuh.. 





6 comments:

Sura Mohd said...

Ya Allah ..mintak jauh dari perkara2 begini berlaku..takut tengok..:'(

Kesuma Angsana said...

x sanggup nk tgklah !

azieazah said...

Malaysia ku... ntah di mana silapnya orang kita.

ZalinZalina said...

Kak ina pun ngeri gak baca dan tengok gambar ni kat paper tadi.. kejam sungguh pembunuh tu...

ieda immi said...

memang malaysia x aman dah ..
sedih

ini ke yg org omok2kan .. kita untung duk malaysia aman ..
aman ke niee
bunuh sana sini berleluasa ?
huhuh

Maria Firdz said...

nauzubillah... moga kita dlm pemeliharaan Allah sntiasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...