Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, October 19, 2012

ATM vs Klate


Salam..^_^

Mesti kelate menang punya kannn uols.. :p



Papa: kwn papa ajak papa gi beli tiket kat stadium.

Mama: tiket..?? *blur dan terlupa*

Papa: bola Atm lwn klate demo la wei.. hehehe

Mama: oooo.. mama nak ikut.. :P

Papa: mahal la ma.. Rm20 sorang.. kita nak balik kg nih.. takde...tak beli pun.. tgk kat tv jew nnt..

Mama: ala.. apa la.. mama nak dok belakang apek nih... huhu

Papa: buat apa dok belakang apek.. tengah la besh..

Mama: nak tgk punggung apek..kiki.. tgk punggung pun jadi la... hahaha

Papa: cehhh... nih tgk punggung papa nih.. *smbil cuba selak kain pelikat dia..*

Mama: cehhh.. tak selera... hahaha



Selingan iklan yg tak senonoh yer.. hahaha

ok la.. mama mengharapkan kelate menang kali ini.. dengan gol2 yg cun dan banyak masuk kat dlm gol atm.. so sapa2 yg tak tau nak sokong sapa2 nnt.. jom sama2 sokong klate.. klate skrg dah kuat dah.. lg pun kita ada penjaga gol yg terer sgt plus ensem *ahhhaksss*

jom sama2 tgk tv malam sabtu nih tau.. hehe.. *tgk tv pun jadi la kan..*



Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************

5 comments:

maya amir said...

hahah..tgk punggung laki lah baru afdhol...hhahaa

Kak Izan said...

oklah .. kalu camtu akak soking ATM laa.. nanti diorang tak der penyokong lak.. hihihihi :D

Kesuma Angsana said...

yg terbaik pasti menang !

Kakcik Nur said...

Hahaha.. siap nak selak kain tu! ;-)

Alin Marlini said...

sapa yg menang tu yg saya sokong...kekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...