Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, October 16, 2012

Cuti Sekolah Penggal 2013


Salam..^_^

Bagi kita yg ada anak sekolah nih.. selalu la kelebek kalendar.. menengok cuti sekolah anak kann..:p
nak-nak raya aji dah dekat nih.. jom sama2 balik kg.. hehehe..

Mama tengok sini je.. Kementerian Pelajaran Malaysia (link).. senang.. :)


*Klik kat pic utk lebih jelas*

*Klik kat pic utk lebih jelas*


~Skrg mood nak balik kampung uols.. huhuhu.. rindu kg..
*cam br tp hati rasa lama*~




Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...

muah... muah.. ;)

****************************

6 comments:

Kakcik Nur said...

Tahun depan ingat nak masukkan anak kakcik yang ke3 ke Kolej Vokasional. Tapi rupa2nya kat KV ni tiada SPM, terus Diploma je...

Kakzakie said...

Kakak tak ada perancangan lagi tunggu anak-anak yg membuat pilihan..

Kesuma Angsana said...

tq share ye, berguna utk KA ni

TK said...

Tak sabar nak bercuti raya haji....tak lama dah..thanx 4 sharing..

Qaseeh Tolia said...

Huh sungguh over Mak nyer.. Sapa yg nak bercuti skolah ni??

eyndayusoff said...

TQ for sharing.... eynda dah save dlm laptop :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...