Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, October 3, 2012

Seiras tp tak kembar


Apa anda lakukan bila tiba2 ada yg menyapa.. (masa nih dok lengang kangkung balik dr keja)

(She)Hai
(Me)Hai
(She)Bz ke skrg..?? Lama tak nmpk u.

Dlm ati do I know her but jawap gak
(Me)Yer bz (smile)
(She) ok see u around
(Me) yeah.. Bye

Dlm hati tertanya2.. Dan buat speku maybe ada org muka sama kot ngan mama kat sini.. Hehe..
Seiras tp tak kembar.. ;)

kalu korang..?? korang layan ke atau buat donno je..?? hehehe

mama fikir mungkin dia silap org tp bila dia berbudi nak menegur tuh mama layan jew.. hehe
apa salahnya bermanis lidah lagi2 org bukan seagama menegur kita kann

buat baik tak kira bangsa atau agama kann..
:p








Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...

muah... muah.. ;)

****************************

2 comments:

Hanis Azla said...

klu akak pun balas baik2 balik.. rasa x elok plk nak sombong2 bila org dah ramah mcm tu..

mama aryan said...

kalu akak..org tanya elok2 tak salah kita balas blk,walapon kita tak kenal dia sapa? hehe..dlm hati tetap berfikir2 sapakah dia?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...