Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, October 18, 2012

Cumil kan kalu menutup aurat.. :p


Manisnya lihat gambar Rossa kini sudah bertudung kerana ingin pergi Mekah. Tahniah diucapkan kepada beliau yang akan tunaikan umrah tidak lama lagi. Rossa atau nama sebenarnya Sri Rossa Roslaina Handiyani, 34 dikatakan bakal berangkat ke tanah suci pada Jumaat ini (12 Oktober 2012). Berikut merupakan beberapa foto penyanyi ini sewaktu mengikuti kursus Haji baru-baru ini.




sumber: email.

~Rezeki beliau dpt gi buat umrah.. mama menanti detik buat mama pulak... :p ~



Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...

muah... muah.. ;)

****************************

10 comments:

JaSSNaNi said...

memang yang bertudung tu lebih comel.. ;)

Kesuma Angsana said...

manis sungguh rossa ni ye.. alhamdullilah

TiranaAduka said...

salam...
cumel dan cantik sangat.....
syukur....

mummy alisha said...

sangat comel... iras dato ct...

Kak Izan said...

semoga seterusnya begitu.. :D amiinnn

Kakzakie said...

Moga berpanjangan dan bukan kerana nak pergi umrah saja.

diana said...

comel..mcm muka budak2..

Aju Mohit said...

mmg sweet je rossa ni, kalau berterusan bertudung pon bagus, maaf lama dah tak berkunjung ke sini yana ;)

IntaNBerliaN said...

a'aa comel je rossa bertudung,,

IntaNBerliaN said...

a'aa comel je rossa bertudung,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...