Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, March 14, 2013

Tips : Entry Pendek

Assalamualaikum...


Selalu mama perhatikan.. entry2 yg simple.. selalu menjadi perhatian.. entry yg meleret2 maybe bukan utk mereka (pembaca blog).. mungkin takde masa nak baca, nak faham.. yer la nak cepat utk BW kat blog lain lak kann.. :)


bg siapa yg tanya kat entry sebelum INI.. 

yes.. sy sejenis donut yg dibeli kat Dunkin Donut.. kiki.. sy mmg menyelerakan.. :)

iklan lak dia.. ahaks

Mungkin kebanyakan blogger jadi pembaca blog nih pun yg sama seperti me.. bekerja.. kann.. so bila ada masanya masa utk baca blog mmg akan ada limit.. bila masa limited so takleh la lama2 nak bersenam kat satu2 blog kann..

Apa2 pun terima kasih berbanyak bg yg pernah hadir dan pernah tinggalkan komen.. sekarang mmg tak sempat sgt nak BW atau nak komen mana2 blog.. sama2 doakan dilapangkan masa dan ada ruang utk bertemu di alam maya..


  :)

7 comments:

Mrs Lurve said...

uii..sedapnya nmpk donut tue..

che mid said...

Dah lah manis donut tu, banyak kacang pulak tu.. lepas makan sodap-sodap tunggu jerawat datang pulak ya..

アヌム said...

sy pn dh lama tak bw..bru nk stat2 balik..mana yg mampu je huhu

アヌム said...

sy pn dh lama tak bw..bru nk stat2 balik..mana yg mampu je huhu

ahkakbatik said...

reading span kaktek pendek ler yang.. tu pasai entry kaktek pun pendek2.. heh heh...

diana said...

saya yang tak kerja pun baca blog terhad..nak yang pendek2 kemeot2 saja..hehhehe

Kakcik said...

Kakcik juga semakin tidak sempat untuk menjengah blog kawan2 apatah lagi nak tinggalkan komen...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...