Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, March 12, 2013

Di Jepun tidur waktu kerja di haruskan

Assalamualaikum...



  :)

sumber:email.



~kalu kat malaysia nih lak, org tidur sekejap pun dah pandang semacam.. apa la.. positif la beb.. mana kau tau org tuh bagaimanakah kesukaran dia.. kann 

tau la kau senang.. huh.. 


7 comments:

nor laila said...

singgah pagi selasa...orang Jepun tidur pun dikira satu kerja juga tu...

Schazaza Zober said...

its true...
lucky me working in a Japanese company :)

SSulieana said...

bestnya...nk tido la kejap ngantuk ni..hehe

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

hari jumaat dpt ler tidur jap kat opis.

mama aryan said...

kita pun patut buat mcm ni jugak

Hanida Moss said...

sebab tu diorg produktif & innovative kot. otak cergas & segar! :)

HeNRieTTa JoSe said...

wow....dorg sgt menghargai pekerja dorg....nak p kje kat jepun larr plak....ekekeke.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...