Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, June 4, 2013

Kenyataan

Assalamualaikum...

Psl percutian tuh.. sori sgt.. tak sempat nak sort pic la uols.. ngah kalut sgt.. plus sakit hati sebab dpt arahan kerja yg tak jelas.. berulang satu-persatu nak kasi.. pastu boleh ckp kununnya benda tuh nak cepat.. letih tau.. 

Betul la apa dikata.. wanita kalu dah kawin dan dah beranak atau lebih majiknya bila meningkat umur kerja dah lebih sepuluh tahun berkerja.. perasaan buhsan, malas menimpa2.. lagi2 kerja yg kena berulang2 sama.. nak muntah dah nak mengadap.. uhuwaaaaa

Me lak sekarang jadi penolong siapkan kerja2 org.. dia tukar tak highlight so susah la kita balik.. apa dah jadi satu kerja lak mengecek dr satu ke satu drawing yg dia buat.. aduhai.. serabut wei.. bila dah jumpa apa dia tukar.. jap2 lg dia dtg ckp.. dia tukar lg.. aduhai.. letih lg mencari apa dia tukar lg.. apa dah tak reti nak highlight ke.. atleast ckp la panel mana dia tukar kannnnn.... dah nampak kecik besar dah org tua nih.. ggggrrrrrggggggg

Fikir2 balik me rasa me keja bergegas2 nak siap tp realitinya banyak lg yg tak siap..(kita nak follow dateline uols) so apa kata kita buat bodo je.. kahkahkah.. lantak pi la lu kannnnn.. kita jew yg kalut.. depa2 relax jew.. lantak la diorg menjawab.. jgn lak 'pulang' kat kita blk sudah.. hhhhmmm.. tuh yg malas tuh.. menelan PAHIT jew la kita nih kannnnn

Lagi satu.. israk mikraj ku sangkakan cuti tp TIDAK.. huh.. buhsan eks.. mengapa la tak cuti.. ai need holiday.. nak melepek kat umah dan tido sepanjang masa.. kahkahkah.. cam dpt eks..

Rumah kami dah cam apa dah.. dah pulak skrg ai tido luar jew.. panas uols kat bilik maklum la takde aircond.. besh je tido kat pangkor aritu.. nyaman je.. kiki.. bila mama tido luar.. papa pun sama ikut tido luar.. hhhmmm.. penuh ruang tamu ngan toto.. tambah sekali ngan kain baju tak berlipat.. menyakitkan mata uols.. gamaknya kalu org dtg mesti diorg ingat umah kami kena rompak.. hhhmmm (minta simpang uols) perumpamaan jew yer.. aduhai

Ok.. panjang lebar.. senang hati nak membebel sini.. kahkah.. taknak baca pun takper.. saje jew merapu.. hati PANAS uols.. kiki.. nak cuti suka2 hati takleh.. nnt hati sendiri SAKIT sebab increment ciput.. kiki



pic pinjam google

Teringin nak melompat girang tp sayang kaki terikat kemas ditanah.. 

:P

7 comments:

Madam Sooyaree said...

Saborrr... keje memang stress, walau keja dari rumah, hehe.. Nak buat camne, rezeki kat situ kan, sabar je lah

Kopiolimauice said...

biasa la kak, yg baru keje 2 3 tahun ni pun dh mula bosannn..tapi ape kan daya nk mencari seperiuk nasi ni kna la gigih bekerja gak..

Suliana said...

klu sy kena pun panas hati gak :-) sabar ye, adat bekerja, kita pun duk wat keje yg sama nih dah 5 tahun.

Kakzakie said...

Alah kalau nak lompat siapa nak marah. Lompat aje lepas tu suruh mamam jadi photographernya..

diana said...

saya pun tido luar sekarang.tambah ada anak kecik susah sikit nak tido dalam bilik.takut jatuh katil.heheh

Hujan Petang said...

Kerja kena buat sebab gaji kena dapat...

Teena Tna said...

Teena x pernah pergi Pangkor lagi, sian kan..huu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...