Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, June 26, 2013

Suasana hampir sama

Assalamualaikum...

Jerebu di awal pg hari semalam (dlm kul 8.00pg)





Hujan dibelah ptg semalam (kul 6.30ptg)





Berkabus diawal pg hari ini (kul 8.00pg)







Permandangan yg hampir sama.. cuma berbeza hari dan waktu.. huhuhu

Dan semuanya menyukarkan pandangan mata utk lihat lebih jelas.. bahaya oooii..







6 comments:

ZazaMyMoon said...

take care & drive safe yer.. ;0

Norlidawati Jaafar said...

ai
saya ni newbies blogger
saya baru je follow blog ni
jemput follow blog saya ye
umielman.blogspot.com

JaSSNaNi said...

betul tu.. permandangan hampir sama.. tapi bau asap mcm takde... pagi tadi boleh sedut udara nyaman sikit.. sbb baru lepas hujan...

yana.. ko lalu depan dewan tak pagi tadi? ada kereta saga aeroback warna oren, kena pecah tingkap cermin semua.. depan belakang, tepi.. apa la punca skrg ni macam2 khianat orang..

Kakzakie said...

Tapi kalau hujan baru lepas turun memang masih berkabus bila dah masuk esoknya akan berkurang sikit macam di JB ni.. dah kurang banyak

Noe said...

kat tempat noe ni masih berjerebu...tp kurang dari semalam la...

Maria Firdz said...

hari ni dh semakin baik.. Alhamdulillah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...