Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, December 6, 2010

Aku kecewa.....

kecewa dengan apa yg telah berlaku...
kecewa dengan apa yg dihajati tidak menjadi...
kecewa dengan setiap tingkah tanpa sedar...
kecewa dengan setiap kata2 tanpa sedar...
kecewa dengan diri sendiri....

jadi harus aku hanya terus mengalah...
jadi harus aku menjadi lemah...
jadi harus aku terus2 menangis...
jadi harus aku terus2 meratap...

aku bukan tuhan.....
aku hanya insan....
aku harus hidup....
aku harus hidup.....

jadikan kenangan indah menjadi hanya kenangan...
yg indah ialah aku masih hidup....
pahit untuk ditelan kenyataan....
tapi aku harus hidup....
sampai aku dipanggil.

2 comments:

eelobor said...

wah....dah bertambaj pengikut dia. itu ari jadi artis nyanyi kat karok, sekarang dah tukar profession jadi penyair gurindam lak. mcm2 dia boleh jadi....bagus2, mcm astro gak. mcm2 ada

mama maman aka yana said...

keh..keh... semua ada kan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...