Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, December 17, 2010

Ratu Jumbo...OMG..

RATU JUMBO 2010. Korang ingat, kat Thailand je ke yang ada Ratu Jumbo? Haa, kat Malaysia pun ada.

Untuk info, pertandingan ini dianjurkan oleh Sungei Wang Plaza, Ratu Jumbo 2010 terbuka kepada semua wanita warganegara Malaysia berumur 18 tahun dan ke atas dan mempunyai berat minima 80kg.

Pertandingan ini telah berlangsung pada jam 7.30 malam 26 Oktober 2010 lalu.





Kredit to: www.budiey.com


Ps: Mama yana terkejut uols.... hhhhuuuummm.... ada gak kan.... tp pertandingan tu dah berlalu la....
nak tau sapa menang..??? jengah2 la kat blog yg mama dah kreditkan td.


3 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

eelobor said...

mama yana tak masuk sekali ker? hihihiih

mama maman said...

Najwa: Insyaallah.... nnt sy BW kat blog Najwa ye....
eelobor: masalahnya dah terlepas dah tuh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...