Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, December 13, 2010

Pindah


Salam....

pagi ni mama yana kat pejabat akan ada perubahan sikit..... mama yana akan berpindah...
maksubnya pindah meja je..... hhheeee...

dl mama yana ditempatkan kat dpn pintu masuk....
maksubnya mama yana akan jadi tukang buka pintu....
akan terima tetamu atau org bertanya....
mcm receptionist la.... 
bidang keja mama hanya perlu mengadap komputer je... bkn adapt ngan org luar....
kekadang mmg terasa menganggu sungguh...
br duduk nak consentrate dah kena bangun buka pintu.....
buhsan kan.....

skrg mama yana akan lebih tenteram sikit....
hadap komputer dan bos je.... hheeeee
cuma kena jaga pintu jamban lak....
ingat nak kutip duit lak......
50 sen sekali masuk......
untung ni.....
betul x..??







4 comments:

maya amir said...

nape pindah meja? mesti boss suh dkt2 dgn die:) untung charge 50sen tu:)

mama maman said...

pindah meja pasal tukar deptment....
hhheee....
untung kan..?? tgh usahakan nih....

eelobor said...

untung nanti kasi belanja kawan2 yang jadi follower mama yana yer....

mama maman said...

insyaallah..... hhheee....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...