Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, December 17, 2010

Sudah Sampai..

Salam satu malaysia...

Mama yana semalam dapat surat ekspress....
tengok2 rupanya dr saudara Eqbalzack.com 
beliau mengotakan janjinya...
menghadiahkan cenderamata..
mama yana br sgt2 dlm dunia blog ni tp ada org sudi juga bg mama cenderamata...
ini adalah kerana mama yana jd follower dia sempena nombor 1432 ....
perkenalkan [tak kenalkan pun org dah kenalkan.... otai ni]
ini orgnya...



Nmpk tak mama yana kat mana... hhheee....
sekejap je follower saudara Eqbalzack ni meningkat... dah 1611 dah...

Nnt mama yana akan buat satu lagi entry utk mempamerkan
cenderamata dr beliau....
Entry in adalah sempena mama yana nak berterima kasih diatas
lovely cenderamata....
Terima kasih berbanyak ye Mr Eqbalzack...

 




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...