Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, December 11, 2010

Keinsafan yg menyentuh jiwa......

Salam....

Tengah buat apa wahai pembacaku..... mama yana skrg tengok cite kat tv3.... kesah yg menyentuh hati....
apa yg kita buat masa lampau akan dapat balasan dikemudiannya..... sedih pulak rasa hati.... walau harta segunung tp kalu xde anak yg soleh dan solehah.... xtenteram hidup kan.... dpt lak anak kurang ajar....
sedih sungguh..... dalam hati dipohonkan pd illahi... moga2 mama yana dirahmati ngan kesenangan didunia dan akhirat.... moga2 senang ngan anak nan sorang tuh.... moga blh hidup (dpt memenuhi keperluan asas).... kesenangan didunia xmenjaminkan kebahagian akhirat. Moga2 diakhirat nnt mama yana perolehi kesenangan dlm perhitungan nnt.

buat maman....

moga2 jadi anak yg baik.... soleh dan membahagiakan mama dan papa.... jadi anak yg berguna didunia dan akhirat. 

2 comments:

eelobor said...

masa muda nie, mesti mama yana banyak buat jahat kans? hehehehe, sori guna ayat melampau. ok lah tuh, bila tengok cerita begitu menimbulkan keinsafan. sekurangnya ada juga kebaikan, bukan setakat tgk cerita buta2 gitu jer. ambik pengajaran sekali. saya lak layan bola jer semalam.

kepada maman, jadilah anak yang baik, soleh, beriman dan semoga berjaya dunia & akhirat. hormatilah dan sanjungi serta menyanyangi kedua2 orang tua iaitu mama & papamu.

mama maman said...

jahat sgt xde la kot... tahap mild je kot... blm masuk penjara lg psl bunuh org..... hhhaaaaaa....
bunuh nyamuk tu byk la....

minta2 byk lg cite2 yg gini.... harap anak2 kita xde jd sesat dlm terang nih.... kita pun insaf gak kan...

insyaallah maman akan jd anak yg baik... doa mama hanya yg terbaik.... amin....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...