Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, March 26, 2012

Bermakna

sumber : twitter mama.




 
~ketahui la semua lelaki.. kami hanya kuat kerana ada mulut je.. ye ke..?? ada yg setuju..???~


membebel kerana itu aje yg difikirkan yg terbaik.




Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... muah... muah.. ;)


****************************


7 comments:

azieazah said...

Bebel tu kelebihan kita. Tapi jika boleh, biarlah membebel dengan akal yang waras dan idea yang bernas. Chaiyok!

maya amir said...

kalau tak membebel sehari tak sah kan..heheh

ajumohit said...

aju pulak tak suke membebel, kadang2 kalau geram diam je..tapi kalau dah meletup bebel tapi trengkas kakakakkaa

Alin Marlini said...

bebel tu blh redakan tekanan..tapi org lelaki kalau bebel lagi teruk kot..

Citarasa Rinduan said...

jom belajar silat dan twekandor

PinKy MoMMa said...

kalau di alam realiti tak suka membebel..cuma membebel di alam maya jer huhu..suara sexy sgt nak membebel hahahaha

::CIK LYNN:: said...

kalu mbebel, kra cm jujur la...abih suma yg xpuas hati tu kuar...=p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...