Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, March 19, 2012

Kisah percutian kami

Salam..^_^

Ramai dah tau kannn. Mama bercuti kat langkawi. Entry sebelum nih mama update guna bb. Mesti ada yg pelik kannn... pasai takde title pun.. Sebenarnya masa tuh ngah boring2 tunggu feri. Dah nak pulang masa tuh. Kononnya nak draf je.. tajuk entry pun tak tau nak tulis apa masa tuh. Konon2 sesaje je.. hahaha..

Gambar tak semengah terlalu banyak uols.Nak kena tapis dulu. Banyak yg main snap je.. guna pun kamera cikai. banyak yg tak nmpk apa. lagi2 jika suruh maman yg tangkap. banyak yg gigil je dr yg elok.

So nantikan entry seterusnya mama update ye. Bukan badjet diva tp sesungguhnya banyak keja tak siap plus ngan mood penat dan malas. lagipun banyak entry kawan2 mama terlepas. So nak kena blogwalking dulu. itu harus/wajib yer. maafkan jika ada yg tertunggu entry cuti mama ya. jika tiada ampunkan saja mama yg teramat poyo ini. hehehe.. takpe mama faham.

;)



~Ngah nak terkencing nih.. berdebar nunggu giliran nak mengadap bos.. minta2 performance ai ok la tahun nih.. hehehe.. nak bodek/kipas bagi bos naik gaji nih. Boleh gitu..?? bole je kannnnnn...~


 


Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... muah... muah.. ;)


****************************


4 comments:

Hanis Azla said...

seronoknya bercuti di langkawi.. semoga boss bagi markah tinggi utk performance tu.. all the best..

insan_marhaen said...

entah bila lah nak dapat kamera dlsr, ya....

PatinPasta said...

Camno, seronok bercuti kat Langkawi? Tak sabor nak tengok gambor2 :)

noor said...

hrp2 ok kan..lkawi bestnyerrr leh nyoping

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...