Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, March 28, 2012

Bila MOODY buat apa..??

Salam..^___^

Hai kekawan.. sekarang mama seakan2 dlm ruang lingkup yg sukar sekali mama bernafas.
mmg boleh tersenyum tp rasa cam tak ikhlas je. asyik cari pasal je.

hahahaha. perem mmg gini eks.. stress semenjang. sedangkan takde benda pun nak kena stress. aduhai.

sakit kepala nih. macam2 nak fikir.

nak cool down. but still cannot.

so if uols moody uols buat benda eks..??

Eh.. ada tak kawan2 tertanya2 semalam kenape mama tak update blog eks.. hahaha. #perasan diva taklehblah.


me semlm di tegur 'dtg intiview ke cikgu..??'


~Ngah fikir2.. Ngah berkira2. Ngah menyakinkan diri. Nak kena buat keputusan dlm masa terdekat jugak nih. Mama nih kurang keyakinan diri. Takut nak ambik risiko. huhuhu~


Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... muah... muah.. ;)


****************************


3 comments:

sW33tdARLiNG said...

jarang moody.. tapi kalau moody pun pendam sendiri, tak libat kat orang lain.. maknanya, masih boleh tersenyum di hadapan orang

miloais milo said...

iols - kalo moody or tak de mood...
layan buku beb.... tu yg boleh buat iols tenang dan kembali ceria...

fizafantagirO said...

ada jugak time moody .. masa moody tu .. huhhh jangan la ada yang tersalah cakap ke apa .. :p
apa pun .. buat keputusan ikut naluri dan yakin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...