Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, May 8, 2012

Aku Sentap

Salam..^_^


Sudah terdengar teman2 pejabat dok tanya2 sapa yg resign. huhuhu.

Tiba2..

"i heard that u resign.."

hhmmmm.. berubah muka mama.. apa yg boleh mama jawap hanyalah..

"i don't want talk about that...".

berubah muka bdk tuh.. tuh la suka sgt kepochi.

mmg tak reti nak ambik kira kesensitifan org betul la.. ingat org resign tuh seronok ke..?? aduhai. azab mama nak mengabiskan hari2 nak cukup sebulan. mungkin bagi org lain, its not a big deal but me... its is. sebabnya ada banyak benda sentap jika ai buka mulut. aduhai.

salah satunya, ada yg pandang rendah yg kununnya ai nih takkan dpt survive kat luar tuh.. cam la ai nih tak berkaliber. pui. kau tuh ckp je besarkan diri, keja hari2 kena marah ngan bos je. takde la nak bangga sgt pun. pui. [kan dah tambah dosa dah nih.. cuba diam2 blh..??]

hahaha. tutup buka plez. tak kuasa nak layan. tak senang jika wanita yg lemah lembut nih keja dlm bidang lelaki dan ternyata wanita lemah lembut nih lebih menyerlah dlm bidang keja. hahaha. *puji diri sendiri pulak. pui. hehehe.


 Mungkin juga ai nih mmg jenis suka sentap. so abaikan jew la. hahaha.









Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)



****************************




9 comments:

LYAfrina said...

rezeki ada dimana-mana kan..lya doakan moga trus berjaya lps ni..manatau kan..lbh bjaya drp skarang..y penting usaha

Citarasa Rinduan said...

hanya dapat mendoakan y baik2 bt mama yana..

bt terbaik u diri sndiri ya

lyza said...

Rezki Allah yang bagi..asalkan kita terus berusaha..insyallah..:)
Doa yang terbaik utk mama yana..:)

mama maman aka yana said...

Lyarina..>> mekasih dear.. kena keraskan semangat nih..:)

Ayu..>> mekasih ayu.. :)

lyza..>> insyaallah.. mekasih ye..

miloais milo said...

sometimes... kita kena terima jugak apa yg orang kata tu sebagai pemangkin utk lebih maju - jadi lebih baik..
tak elok selalu sentap2 ni...

nanti semua yang orang cakap/kata - kita anggap sebagi kutukan pulak...

which is not good... lelama kita akan jadik stagnant.... tak bergerak ke mana2...

ini hanya pandangan iols saja ye
harap uols tak sentap ye...

mama maman aka yana said...

miloais..>> bukan mama takleh terima teguran mrk2 tp selalunya mrk tak tau ujung pangkal pun tp sibuk nak masuk campur. lebih baik jika dia lebih prihatin dgn kelemahan dia sendiri. kannn.

mama sentap pun bila benda nih saje2 diheboh2kan.. cam seronok mrk nak tgk org nak resign. bukan nak doakan cuma sibuk mencebeh je. tak suka.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

biasa la tu akak.
mulut org susah nak tutup..
kita buat keje kiter aje..
janji kita happay :-)
selamat maju jaya nanti di tempat baru.. Doa banyak2 yea.. Allah ada.. :)

TK said...

tak baik betul org merendah2kan orang ni..
lagi byk tempt keje lagi byk pengalaman...
Dlm sesetengah bidang, setiap kali tukar tempat kerja gaji naik berlipat ganda.
TK doakan mama yana berjaya dimana pun mama yana bekerja, wokeh..

eelobor said...

semoga yang terbaik buat puan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...