Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, May 14, 2012

Hadiah Hari Ibu..??

Salam..^_^

Kawan2 semuanya dpt hadiah2 besh.. hehehe. mama..??? kih..kih.. malu la..

Papa belanjer roti sardin.. boleh.. hahaha. tak kisah la.. mama tak minta apa2 pun. Pastu papa wish kat fb. ok la kann. ingat gak dia kat binik cumil dia nih.. hahaha.

maman..?? mana dia reti pun.. janji dia dok hari2 ckp dia syg mama dan papa sudah la. cukup buat kami.. kannnn.






~But sebalik peristiwa itu.. kami happy sebab loan utk rumah sudah lulus dan menanti saat terindah utk memiliki rumah sendiri. walaupun tahun2 yg lepas bulan mei adalah bulan yg meninggalkan kenangan pahit buat kami.. tp tahun nih kami dikurniai Ilahi bulan yg cukup manis.. DIA...Maha Besar dan Maha Mengetahui. Manis sekali berkat sabar yg hanya sedikit berbanding dengan keluhanku.. ~





Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...



muah... muah.. ;)


****************************




9 comments:

msredcheesecake said...

BESTNYA SAMBUT HARI IBU BILA DAH JADI IBU NI KAN...HHEE .. SAMAT HARI IBU...

aizamia3 said...

tahniah.. lepas ni boleh fikir nak deco-deco rumah pulak..

cinnamon.com said...

roti sardin pun sedap..

miloais milo said...

wahhh... dah beli rumah...
tahniah beb!

Citarasa Rinduan said...

yess.. kita sama....

dapat rumah baru.. heheh

selamat hari ibu bt mama yana

Nurul Akmal said...

Selamat hari Ibu Mama Yana...

iizza said...

wahh bestnya..dpt hadiah rumah la nampaknya sempena hari ibu ni..^_^

ziana said...

Ok lah tu..Semoga Mama trus success

wahida said...

roti sardin? huwaaaaa...sedapnya...lama tak mkn...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...