Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, May 7, 2012

Jerawat

Salam...^_^

Jerawat ngan mama, umpama ombak dan pantai.. takleh berenggang. hehehe. benda jerawat2 nih pun mama dpt lepas peristiwa yg mama anggap *biar lah rahsia.. ok. hahaha.

Mama ngan maman selalu gak gurau2... mama selalu tanya maman.. 'lawa tak mama nih man..??' dan sudah pastilah jawapannya ikhlas lagi naif..'mama nih tak lawa la.. ada jerawat jew.. kalu cam maman nih... takde jerawat, baru la lawa..'. Yesssss.... sentap jugak mama.. tp dpt terima ngan redha. hehehe. nasib badan. wlpun byk kali tanya, jawapan dia tetap sama. hehehe. 

But, semalam.. mama dpt kenakan dia blk.. [jahatnyer la mama nih kannn.. kenakan anak sendiri.. hehehe.]



Uols nmpk tak apa yg mama highlight kan.. ada jerawat.. hehehe.. tipu sebenarnya. usik maman jew. mama ckp la kat dia.. sebab dia selalu kutuk mama ada jerawat, tuhan pun balas balik kat dia.. hahaha. dia nmpk cam redha je kena naik jerawat. hahaha.

Sebenarnya tuh cam bekas kena gigit nyamuk je... tp sebab kulit manja makanya lambat la bekas tuh nak ilang. kulit sensitif cam mama dia la tuh.. :)

Dia boleh ckp... 'tak lawa dah maman nih kannn.. mesti jangkit ngan mama nih..' eh. mama dia jugak yg kena blk. aduh. hehehe.








Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... 


muah... muah.. ;) 


 ***************************




8 comments:

kakcik said...

Maman 'kecik lagi' untuk dihinggapi jerawat. :)

Kakzakie said...

Ligat juga minda dia 360 degree pusing kenakan mama balik.

Qaseeh Tolia said...

Ha..ha.. kang nak gurau dgn dia ckp dah baligh tak paham pulak

aku budak klang said...

hahaha budak2...tak lawa2 pun peluk mama gak....kan maman kan kan kan

miloais milo said...

comel aje dak maman ada 'jerawat'!
ehehehehehe

Hanis Azla said...

pusing2 pun mama juga yg kena balik yer.. he..he..

mama maman aka yana said...

kakcik..>> mama mmg suka usik dia.. hehehe..

kakzakie..>> bila selalu diusik makanya panjang la akal dia nak usik mama dia blk.. :)

Qaseeh Tolia..>> susah pulak mama nak terangkan bg dia faham.. hehehe

ABK..>>mmg peluk mama jew la.. hehehe..

miloais..>> cumil la sgt..:)

Hanis azla..>> tu la pasal.. hehehe

eelobor said...

hehehe.... "nurrun" tuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...