Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, May 9, 2012

WW | Hati

Salam..^_^



sumber: fb


~Maafkan jika nmpk sangat mama skrg nih NEGATIF sgt.. sungguh sukar kawal diri lantaran kurang iman.. Maafkan.. cuba POSITIF lagi.. Insyaallah..~






Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)



****************************



8 comments:

Aju Mohit said...

Be positive ok hihi, nak Tanya!! Macamana mama letak iklan Nuffnang bila buka blog Secara mobile ye?

Aidah said...

Sape kata yana negatif. Akak ni sekarang bila tak sihat terus je fikir negatif sampai kena marah dgn doktor. Akak rasa Yana lebih positif dari akak. Tersinggung atau sentap tu biasalah, dik bila umur meningkat dan hormon pulak tak stabil sekarang kan. Tak pe, my dear, semua aturan Allah tu dah cukup sempurna dan cantik utk kita. Yang perlu kita buat ialah jaga hubungan kita dgn Allah. Dijamin tak salah segala tindak tanduk kita nanti, insyaAllah. Take care dan good luck ya, dik.

miloais milo said...

insyaallah... boleh beb....

Pokok Manggis Depan Rumah said...

amalan2 yang dapat mencahayakan hati2 kita.. rajin2 beramal.. utk diri sy juga.. AMIN.. :)

Qhaifa Nur said...

suka sangat dengan cara ni...
insya-allah...

Kakzakie said...

Sebenarnya senang kan nak buat bukanlah nak kena cari parang bagai nak perang... betapa Allah kasihkan hambanya...

eelobor said...

Insya Allah.... agar terus positif

fieda said...

terima kasih mama berkongsi ilmu ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...