Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, May 25, 2012

Yeah... Yeah.. Balik kampung uols...

Salam...:)

Skrg mama full time jadi surirumah uols.. Hehehe.. Dan skrg ngah mengemas nak blk kg..

Tak tau nak cite apa.. Internet pun agak limited.. Plus tak tau nak cite apa.. Just mengharapkan doa agar perjalanan pulang ke kampung selamat pegi dan balik ye.. Harap takde jem teruk sgt...

Blog pun mungkin tak berupdate pasni.. So harap korang tunggu eks kepulangan mama...;)

Nak blogwalking pun mungkin jap2 lagi kot... So stay update tau...

Daaa.. Take care n do pray for me n family.... ;)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

11 comments:

Aidah said...

Selamat balik kampung ye. Akak tak kemana pun cuti skolah ni sebab bapaknya perlu kerja. Enggak kerja, enggak ada ongkosnya. Hehehe.

man said...

ati2 ye

miloais milo said...

bila start kat opis baru???

selamat bercuti - moga uols selamat pergi dan balik ye!

Kakzakie said...

Mamam pun mesti seronok sama dapat balik kampung. Balik dari kg terus masuk tempat kerja baru ye Yana...

pena rozie said...

bestnyer dpt blk kg....

iizza said...

selamat bercuti..takecare sepanjang perjalanan..;)

MulutPayau said...

selamat pulang ke kmpung..hati2 ya..

Qaseeh Tolia said...

Ni yg jealous nih...

Kesuma Angsana said...

Seronok kan blk kg.. tis week will be my turn pulak... enjoysssssssss

eyndayusoff said...

Happy holiday :-)

eelobor said...

asal kampung mana yer? apapun selamat pulang dan semasa komen ini, sudah tentu sudah selamat kembali ke KL deh? hahahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...