Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, May 12, 2012

Sabtu yg Indah

Salam..^_^

Hari sabtu mmg sudah menjadi rutin... sambil2 mengemas atau menyiapkan keja2 rumah mesti nak kena layan kerenah anak bujang mama yg manja aka laparkan kasih sayang. hehehe.

Tengah2 sibuk mengemas pun.. kena lari2 ke depan sebab si bujang dok memanggil nak kena tgk apa dia buat..

mama..mama.. tgk nih cantik tak..?? 

mama.. mama.. kawan maman kan.. dia tak pandai buat no 8.. dia buat senget ma.. 
no 7 pun dia buat terbalik.. 

mama.. kawan maman kann.. dia.. kan.. selalu ponteng sekolah ma.. malas dia ma.. 

maman pandai mengira ma.. sebab cikgu selalu suruh maman kira kawan2 kelas maman.. pandai maman mama kann..



hehehe. biasa la si bujang yg kecoh mulutnya. layan semampu yg boleh. nak buat camne kann.. time nih je boleh dengar dia nak bercerita.. kita kan keja.. masa bersama anak agak kurang... kannnn.

kekadang2 tengah sibuk2 nih dia boleh dtg dan...


Maman : mama.. nak peluk.. 

Mama : nape..?? 

Maman : nak peluk la syg.. 


See.. hehehe. mmg dia inginkan perhatian. layannnnnnnnn.

Tiba2...



maman : mama.. mana mama syg..?? maman ke papa..?? 

mama : dua2 la.. 

maman : ala.. mana dulu mama syg..??? 

mama : dua2 la..

maman : maman syg mama..

mama ye..?? mama pun.






~Bila diingat2kan.. rasa hati ini penuh dengan kebahagiaan.. terima kasih sayang...~






Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... 


muah... muah.. ;) 



 ****************************




6 comments:

aizamia3 said...

so sweett.. ;)

maya amir said...

memang seronok melayan anak2..kadang2 sampai dah penat nak menjawab hehehe

Citarasa Rinduan said...

selamat hari ibu bt mama yana..

wahhh.. pasti maman mau ibunya sentiasa disisi mamanya

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

selamat hari ibu...

Lizan said...

amboi maman, macam2 mulut dia sekrang ya...kadang2 rasa mcm tak terlayan mulut dorang ni, kan..hihi

insan_marhaen said...

mudah mudahan kasih sayang berpanjangan.

IM selalunya kategorikan zaman kita punya anak kecil adalah zaman kita berbulan madu. zaman paling mencabar ialah zaman dia remaja.

carilah skill untuk mendidik mereka semasa remaja itu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...