Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, February 21, 2013

Dia cari publisiti..??

Assalamualaikum...


Kisah artis nih mmg trend-in skrg kat mana2.. kat blog2.. kat twitter... hot la eks.. hot pasal kes tiba2 bertunang, pastu hot pasal lari dari bagi menerangkan sebab tiba2 bertunang sebab sebelum nih dia kan kawan ngan almy nadia bertahun2.. tergamak bertunang ngan orang lain ngan gitu jew..


Sekarang lak hot yg sudah putus tunang.. dikatakan tunangnya itu isteri org.. si bekas tunang tak mengaku dia isteri orang dan cakap si artis nih berbohong.. ada lak kuar artikel yg suami si tunang artis nih mengaku wanita itu isterinya dan masih belum bercerai walaupun pernikahan mereka di thailand tidak didaftarkan di malaysia.. huh.. macam2 hal la wei..

Si bekas GF.. eh bekas dah la kann.. ambil jalan terbaik.. berdiam diri.. bagus la.. jgn dok campur masalah begini.. menyakitkan kepala jew kann.. kiki..

Kalu la benar si artis nih kena tipu atau didakwa disihir.. makanya takder maknanya kejar publisiti kann.. bersabar jew la.. mungkin sebagai dugaan hidup... semua org akan diduga.. kannn

:)

5 comments:

AyueJean AJ said...

Telenovela ni... =D

Cik Tia said...

geleng kepala aje lah ...

cikeyrah said...

kat metro ceritanye lain, kat berita harian ceritanye lain . .tak tau mana yang betul hihi

Fiza Rahman said...

Hurmmmm...mana satu yg betul ni? Macam2 lah.

diana said...

artis memang macam tu,..banyak merepek..depa asyik bikin drama saja..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...