Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, February 28, 2013

Kekurangan entry besh

Assalamualaikum... 

Kekurangam idea, kekurangan masa, kekurangan daya kreatif untuk terus menghasilkan entry yg besh-besh.. yg boleh menarik ramai masuk bersenang lenang diblog serta menbaca apa yg disajikan.. bukan keja senang ok.. 

Mama sendiri salah sorang blogger yg kena mengejar masa utk berentry baru, untuk blogwalking dan untuk komen blog2 kawan2. Sukar tp bila siap satu entry terasa seronok pulak.. tak faham sungguh.. kiki

Skrg adalah ruang masa yg kekurangan idea.. plus ai tak tau apa yg nak kena buat.. itu adalah berkenaan kerja.. kompom korang pun bosan sebab kerap sgt mama meroyan psl keja.. dok asyik cite psl me.. tah la..

terfikir.. selama manakah ai kena ambik masa utk expert benda nih.. bohsan asyik tak faham jew.. haru la.. dah la hari ni takde sapa yg boleh nak bertanya.. awat la depa nih tak ajak sekali ai utk mc.. boleh la sama2 berjimba2.. kannn.. hahaha.. gitu.




semalam, cuba nak menjahit.. lama dah dok simpan niat nak jahit crumble.. tp masalahnya nak matching kaler.. aduh.. pening sungguh.. huhu..

eh.. merapu apa lak nih.. sudah..

;p


5 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik pun sangat sering kekeringan ilham...

NM03 said...

takde idea, boleh resah idop sebab tak dapat hapdet blog. betol tak? hehehe

Kakzakie said...

Kena ada rasa suka baru seronok nak buat kerja Yana...

Qhaifa Nur said...

takut juga kekurangan n3 ha....
seronok kalau pandai menjahit...

Kesuma Angsana said...

mmg kdg2 idea tepu, xde jiwa nak berblog kan hehehe KA pun sama juga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...