Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, February 21, 2013

Nape mesti 'Misai'

Assalamualaikum...


Nape ramai remaja sekarang dok pakai 'misai' kat jari...??? ada yg pakai di leher.. tp yg paling obvious kat jari la... apa maksubnya ya...??? cuba adik2 manik terangkan kat makcik nih,.. eh ada ke blogger muda masuk blog mak-mak nih..? mak-mak ke makcik-makcik...??? oh.. sudah byk ruang waktu beralih...




pic frm google.


kalu fesyen atau trend.. mesti tau juga what the story behind that 'misai' yer... jgn membuta je berfesyen... pelik2 fesyen org loni.. isk..isk.. (cam tak pernah muda makcik nih...hihi)

:D






*penatnaipgunatablet nih




4 comments:

Wak Gelas™ said...

misai wak pon lama dh xde.., uHHHuuu

Kesuma Angsana said...

KA pun kdg2 x faham lah

Aku Ibu Muda said...

moustache fashion. tgh in sekarang ni. tp sy pon tak tahu punca nya. apa2 pon, mmg tak berminat. sbb mcm pelik, misai ada di mana2..errr...

Suliana said...

oh ada ke pesen cam ni.. hehe.. tak tahu pun. dah era mak2 tak amik pusing dh kisah remaja :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...