Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, February 5, 2013

Mai.. mai.. nak tunjuk nih.. :)

Assalamualaikum...

Nih nak tunjuk nih... kan ada cakap kita dpt hadiah dari jauh.. entry INI



so nih dah buka.. sudah rabak itu pembalut.. kikiki.. sekali lagi mekasih mama aiyu.. maman suka sgt.. :)

sesuai benar la dengan kegemaran dia kereta.. selalu susun kat ruang tamu sekarang susun kat dlm kotak.. bagus.. tak bersepah rumah.. kikiki


***********************************************
alhamdulillah.. hasil berblogwalking kitaorg yg tak pernah bersua muka atau bertepuk tampar dapat mengeratkan silaturahim. hati mama berbunga gembira sgt... yg penting persahabatan yg erat terjalin antara kami.. kann.. :)
nih hasil salah satu blogwalking mama.. sebelum nih pernah dpt dr saudara Eqbalzack
kat emtry INI dan INI.
jangan ada yg gelak lak baca entry mama dulu2.. merepek tah hape2... (ke sampai sekarang eks.. huhuhu)
;p

5 comments:

Kakcik Nur said...

Blog kita selalunya suara hati kita... :)

Fifi Nadhrah said...

anak fifi kene fifi tolongkan.. cik kak baru setahun.. hihi..

baguznet said...

wah! mmg nampak menarik la gift tu.
tahniah!

jeBateja said...

Agak2 nya den jeles tak.....? Den jeles laaaaaaaa

Kesuma Angsana said...

wah seronoknyer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...