Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, July 16, 2013

2 Parcel

Assalamualaikum...

Dapat bungksan kiriman pos nak cite dlm blog..?? oh my english.. nak buat camner.. makcik takde idea dah.. so apa salahnya buat sesi tayangan unggul kannn.. hahaha





Satu dr kuantan, pahang.. terpandang iklan kat fb dan tertanya, dan terbeli.. as simple as that.. huhu.. huruhara betul kann.. sedangkan me sebenarnya tengah dlm keadaan pening memikirkan persiapan raya.. mana nak sediakan duit raya la, kuih raya la, bj raya anak la.. umah cam kena bom la.. (nasib raya kat kelate.. tp lepas raya mesti org nak dtg beraya kannnn) stress eks.. dalam hati berangan2 kalu la dpt duit bonus ke.. cam besh kann.. eh lupa ai bukan kerja gomen.. mmg tak ada la kannnn...

Dalam blog sekarang banyak dok tayang baju raya (sendiri atau anak atau tok laki) ai jadi stress.. giler melayan eks.. kahkah.. tp ai tak risau baju sendiri sebab dah siap berbulan2 awal dah.. xkuasa nak fikir lama2... tema hijau sudah.. tp dua tiga ari nih tok laki lak cam nak warna biru firus.. oh my.. mana nak cari lg.. huhu..

eh.. panjang lebar merapu.. sudah.. haha.. kata xde idea eks.. *tingtong sungguh ini wanita*

Sabun magic clear tuh utk sinus me yg rasanya teruk sgt dah... aritu cam dah berhenti tp skrg dtg balik.. org nak raya nih kannn... hehe.. cuba dulu jadi tidak nnt cite ok.. :)

satu lg tuh.. tempahan utk jahit manik lg uols (kwn adik punya).. wah.. meriah2 ai menjahit bulan posa nih kennn... (dua helai je org tempah.. satu dah setel..). Sibuk2 jahit org punya baju sendiri baju tak sudah2... hahaha.. dulukan customer eks.. :) *perasan x.. aritu bj warna purple.. arini pun purple.. adakah purple menjadi fenomena utk dijadikan tema baju raya..??*


Ok la.. itu jew nak cite.. daaaa...



*korang dah tinggal posa ke belum... mak masih gagah lg nih uols.. harap2 kawan baik tuh dtg lambat2 sudah.. kiki*






5 comments:

Qhaifa Nur said...

raya la katakan..semua nak perfect..

JaSSNaNi said...

tema baju raya saya tahun ni pepel lah.. :D heheh.. tapi apa pun blom beli.. gi beli baju anak2 je kat sogo.. yg baju pagi raya lom ada.. :(

Cik Eka said...

akak ade resdung ea?

eka rasa eka pun penghidap resdung la. Kekadang tu sakit kepala, bersin pepagi sampai rasa penat, hidung gatal, tekak gatal. Rasa denyut2 kt idung.

diana said...

ada resdung ke??kena pi buang tu..setakat makan ubat je tak boleh nye..benda tu tak boleh hilang sendiri selagi tak di buang keluar..

Kesuma Angsana said...

busy sungguh yer !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...