Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, July 15, 2013

Keyword Jahitan Manik Di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum...


kalu nak lg jelas klik pic.


Sajer jew tepek besar2 pic tuh... hahaha..

Sebenarnya takde benda nak merepek sini pun.. puasa kann.. penat nak menaip.. bagus gak kurangkan kesengalan dibulan puasa nih kannn..

Tp kerja pun jadi malas nak buat.. camner.. aaarrrggghhh... kata setan dah kena ikat nih kompom ai nih yg setan kann.. dah pemalas sgt.. kiki.. *penat doo... 




Sajer nak tepek sini sempena banyak org mencari kat blog mama nih tentang jahitan manik... nih kira terlatest la... hehe.. cantik ke idak..?? kiki.. xkuasa dah ai nak tukar jahit lain lagi dah.. semput mak *mata keatas.. tangan ke dada/celah lengan/celah ketiak.. kiki*




7 comments:

Sayangku Zie said...

wah jahit manik dan resipi kueh raya lah bulan ni kan... belom pernah jahit manik..

Kesuma Angsana said...

antara yg cari tu pasti anak dara Angah KA tu hehehe.. sebab tgh sibuk duk menjahit manik skang ni !

Qhaifa Nur said...

maknanya tahun ini manik jadi pilihan raya..cantik juga..

JaSSNaNi said...

wow.. rating naik nampak.. :) tu la orang dok cari sebab nak raya lagi pun kan..

Kakzakie said...

Memang patutu pun rating jahit manik tu tinggi sebab cantik jahitan Yana tu:)

Cik Eka said...

manik manik tak pernah luput ditelan zaman kan..

eka pun suka. nak jahit tak reti. beli siap jer. hehehehe

Maria Firdz said...

cantik mama jahit.. bakat yg terserlah.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...