Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, July 10, 2013

Saya Janji pada Awak

Assalamualaikum...

Hari pertama ditempat kerja dihari pertama ramadhan.. kuar rumah kul 7pg sebab nak pastikan masuk office kul 8pg sebab nak balik kul 4.30ptg.. berjayakah..?? kita sama2 tgk nnt.. hehehe.. 

Mengantuk mata sukar nak diceritakan... tp mana tau kann.. bersabar la banyak2.. kiki

Selamat menjalani ibadah puasa uols... dan sy janji pd awak sy takkan.. takkan tinggal posa kecuali kawan baik sy datang berkunjung.. kiki.. gedik jugak eks.. huhu.. dulu masa ai mula2 kapel dulu gedik camtu gak ke.. aduhai.. kiki

Malas nak cite tp tercite.. susah eks.. kiki

sudah.. lupakan semua itu.. itu bukan urusan kita sebenarnya.. sendiri fikir la yer

teringatkan kat teruna ai.. harap2 berpuasa penuh la arini.. dah banyak kali dok pesan.. tiap kali pesan pun asyik tanya.. 'nnt waktu rehat camner ma..??' 'kalu papa kasi duit sekolah camner ma..??' 'nnt kwn maman makan depan maman camner ma..??' aduhai sayangku.. dugaan lamanya tuh.. :)

last year puasa tp yg banyaknya yg puasa sekerat hari.. balik2 rumah wan terus minta susu.. kiki.. nih minta2 mil tegas la ngan cucunya nih.. aduhai.. berat sebelah kiri nak menanggung.. kheeennnn.... dan paling penting me pesan.. puasa-puasa pun solat kena buat sekali dan harap dia tak la buat tak tau jugak kann.. :)




percubaan kedua..

semalam cuba jahit manik daisy kat baju nih... nice gak kann.. 
cuma daun dia tuh hilang tak nmpk... hehe 



percubaan pertama.. cam tak menyerlah..


hhhmmmm... risau baju tak siap jahit jew.. jahit2 buka balik.. hhhmmm



6 comments:

Masni Syafie said...

selamat berpuasa dan salam ramadhan
baju naek seri jika guna pearl hijau..hihi

Fiza Rahman said...

Awalnya kak. Nasib office saya ni masuk mcm biasa tapi balik 4.30 pm.

Rajinnya jahit manik.

Noe said...

Selamat berpuasa yana...amboiii..teringat la tu...

in sha Allah..Maman boleh...

rajin nya Yana ni...noe x ada la manik2 ni...

mama maman aka yana said...

Masni.>> ingat cam u jugak tp my hubby ckp tak lawa.. tah la..:)

Fiza..>> tuh la dia.. tersenguk2 kat parking lot pg td.. kiki

mama maman aka yana said...

Noe..>> selamat berpuasa jugak.. :)

nak kata rajin tuh takde la.. biasa2 jew.. hehe.. dah jd minat sukar nak lupa.. kiki

ziana said...

Cantikkkk.. Cuma Mcm manik tu purple Baju pun Purple.. Kurenggg nampak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...