Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, July 30, 2013

Kad Raya Kedua Mama tp kena share lak kali nih.. :)

Assalamualaikum...


Title post tah hape hape tah.. kahkah.. layan kan jew la yer.. nnt ai nangis kan susah nak renti sendiri.. nak kena pujuk.. haha (ada ke yg nak pujuk)



Kad raya nih mama kena share ngan papa.. :)

Cuba teka siapa pengirim nya.. sebab daripada : nama sendiri



Kad nih dikasi by hand jew.. special sgt.. hehe.. 

Korang dpt teka..?? hehe




Mesti la dari anak tercinta kannn

Nak tergelak ngan daripada : nama sendiri tuh tp buat faham2 la..

mesti cikgu suruh buat ni kan.. pastu cikgu suruh letak nama dia tp dia main tiru bulat2..

tang panggilan ibu pun dah pelik dah sebab dia panggil kita mama.. xper kita faham

kiki

papa dia betul lak letak papa.. so jelous uols.. kiki



7 comments:

Amanina Mads said...

comelnya kad raya..hehe

JaSSNaNi said...

hehehe.. cikgu tulis nama sendiri soh tulis nama sendiri.. anak murid pun ikut lah cikgu tulis.. clever tul.. :D

ZazaMyMoon said...

hehehe so sweetttt..
budak2 mmg mengikut.. hahahhaha comel comel comellll ;)

ieda immi said...

alah2 comelnyeee !
rajin budak2 nie .. kreatif !

Maria Firdz said...

Hehe... Comel je... Sweet... :-)

Kesuma Angsana said...

hehehe sweetnyer !

Qhaifa Nur said...

kira cantik juga kad raya tuh...
kena puji nanti tak kasi dah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...