Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, July 4, 2013

Fikir Luar Dari Kotak

Assalamualaikum...

hai kekawan..

Nak tanya nih..?? hari2 uols dtg kerja.. sambil2 uols buat kerja tuh kannn.. takde ke korang terfikir ttg benda lain selain kerja... contohnya.. mengira2 budjet nak berholiday misalnya.. kiki..


pic fr google.


Bukan apa.. hari2/kekadang dok main ngan excel/spreadsheet nih buat me suka nak buat budjet utk nak berjalan.. hahaha.. hari2 fikir nak berjalan jauh2.. nak keliling dunia.. (angan2 org yg tak sedar kemampuan diri) dasyat tak..?? kahkah

Hari2 pun baca blog org dok jalan sana sini.. tanpa sedar menitis air liur (tipu sikit arrrr) Adakah ini yg dinamakan "Berfikir Luar Dari Kotak"??

Korang rasai benda nih normal ke idak..?? ada ke korang sama ngan mama..?? hehe






From dr entry Manik buat Si gadis sunti.. me terfikir utk buat manik bracelet je.. cantik kot nnt.. hehe.. 

4 comments:

Noe said...

selalu fikir nak berhenti keje je...luar kotak ke tu??

mesti yana nk g jalan2 ni..

JaSSNaNi said...

haisshh.. ade ke tidak... mesti lah ada.. kira bajet nak bayar utang sbb dah gaji.. lepas tu kira nak simpan and utk gi holiday cuti skolah nanti.. hahahahah... jom holiday..

Suhaila Zahari said...

Sy mmg selalu..tgh kerja,mmg kepala duk fikir benda lain...pastu mula la xde mood nk siapkn keje..normal je tu.hehe

mama maman aka yana said...

Noe..>> ada gak terfikir gitu.. huhu

Jassnani..>> mmg dah jadi habit kann.. kiki

Suhaila Zahari..>> normal eks.. alhamdulillah.. kiki..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...