Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, July 22, 2013

Ngantuk

Assalamualaikum...

Yer.. menguap2 dah tak tahan dah nih.. rasa cam nak cari satu port dan lena barang sejam dua.. huhu

baby ini seperti saya..

dr google.


Semalam takleh dodo.. diserang gatal merenyam kat lelangit.. salah sendiri.. gi makan kuih akok tuh nape..??pastu telan nasi kerabu berlaukkan telur asin.. ooohhh... sebab sedap la.. kiki 

Saya ada resdung/sinus tp tak pasti jika telur adalah salah satu benda yg takleh nak telan.. lepas eksiden 4-5thn lepas.. me mmg takleh ambik telur.. huhu.. maybe alahan kot.. :)

Sudahnya dok bersin dan dok menahan gatal kat lelangit.. dok berdehem menahan diri.. aduhai.. bangkit menelan ubat antihistamin.. ambik masa jugak ubat tuh nak berkesan.. dekat sejam terbatuk2 dan berdehem dan bersin.. sampai kena tukar seluar tau.. faham2 la eks.. hehe.. malu mak nak.. 

Dalam sejam baru lena balik.. tuh pun ngan tersedar2.. pastu terdengar sayup2 jam alarm kat tipon.. kul 5pg sudah.. kena bangkit nak bersahur lak.. mata takleh buka tp mengingatkan si teruna ai nnt tak tahan so bangkit.. aduhai.. me hanya boleh bersahur dengan air suam je.. takleh nak masuk makanan sgt.. mata buka sebelah jew.. kiki

Terlena balik... tp jap jew la.. kena bangkit bersolat dan siapkan anak nak ke sekolah... letih sebab rasa tak cukup tidur.. aduhai.. menaip nih pun salah satu cara utk tidak terlelap.. penat mata (nmpk drawing/paperwork berdouble2 dah... huhu).. jap lg rehat nak rebahkan diri seketika.. sunat kann kawan2.. hehe


2 comments:

JaSSNaNi said...

oooooo.. kesahnya.. ingat kan saja2 kot penyakit hari monday.. :D hehehe

Kesuma Angsana said...

hehehe sabar jelah !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...