Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, March 23, 2011

AKU BENCI ROKOK



Salam pagi rabu buat kawan2.... Mama yana nak join segmen nih.... siapa..??? Siapa lagi kalu idak BA... sering keluar idea2 yg bernas....


Mmg AKU BENCI ROKOK....... pengakuaan terbaik dr mama yana.....
[sapa la wanita yg sukakan rokok..???]
Benci rokok.... pasal rokok kan haram dan membahayakan kesihatan.... banyak dah risalah dan pemberitahuan tentang bahaya rokok.... tolong la berhenti merokok.... bukan hanya perokok yg dapat penyakit malah org yg berada disekeliling juga mendapat syer sekali tau......
Dari merokok akan boleh merebakkan atau menyebabkan terpengaruh ngan bahaya yg lain2 seperti dadah, mencuri, merompak dan banyak sungguh... [tolong la buka mata dan mata hati ye wahai perokok tegar]
Bagi wanita2 yg perasan macho atau teringin nak lawan lelaki atau nak tunjuk kononnya wanita juga boleh merokok atau mengalahkan lelaki dalam bab merokok nih.... tolong la berhenti.... membahayakan diri dan juga zuriat anda [jika mengandung]
menangis tak berair mata pun takkan dapat mengembalikan kesihatan kita.....[menangis dlm hati konon]

 Rokok akan meninggalkan bauan yg kurang menyenangkan serta menghilangkan keremajaan wajah ok.... dah tak hensem dah kalu nak tau la kan.....malah kalu senyum pun hilang dah kekacakkan bibir pasal dah nmpk lebam je.... cam org sakit ada la..... [tak suka....]

Ok la cakap banyak tak pasal2.... jom join segmen nih.... sama2 memerangi jenayah merokok dan menambah entry ok.... hhhhaaaaa....

[pastikan tinggalkan link anda kat SINI.... tau..]



 

2 comments:

c-tea said...

my pun join..hehe

mama maman said...

hhheee... join utk lepaskan kegeraman pasal org merokok dimana2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...